Известие

Collapse
No announcement yet.

Твърд педал на съединителя защо?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Toyo9494 Покажи съобщение
    В тоз форум май не си помагаме , а се хвалим кой кара по счупена алфа
    A ти с какво помагаш с поста си?
    Който има 500 лв излишни и нежно краче, ще си смени комплекта съединител и забравя. Останалите се допитват до колегите, за да си преценят за себе си
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #17
      Получава се износване на притискателния диск - там където стои аксиалния лагер - лагера си е направил гнездо и при натискане ( по точно издърпване )неможе а излезе от него и се напрягат допълнително пружините на притискателя. Оттам идва целия проблем. Ако някой го интересуват подробности, мога да направя нагледни снимки
      sigpic
      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
        Получава се износване на притискателния диск - там където стои аксиалния лагер - лагера си е направил гнездо и при натискане ( по точно издърпване )неможе а излезе от него и се напрягат допълнително пружините на притискателя. Оттам идва целия проблем. Ако някой го интересуват подробности, мога да направя нагледни снимки
        Наистина ще е добре да пуснеш снимки, за да стане ясно за какво иде реч
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #19
          Аз бих казал, че не е предимно причината в износването при лагера. Когато се износва феродото и самата част на притискателя която контактува с феродото се получава същото.

          Comment


          • #20
            С времето пружините стават по твърди . Моят го сменях комплект valeo горна долна помпа всичко. Първите 2-3 месеца беше като перце не се усещаше като го натискам
            после постепенно пак си стана твърд а е на не повече от 25к
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
              Моят е така вече 4 години и 45к+ км. Даже заради това, че ми е твърд педалът се счупи преди време шплентът.....
              newuser още един от твърдите вече 40 000 км
              Това не е ли хвалба,кажи ми trustworthy? Търсех отговор като на коегата pininfarina, а не от типа ''карай докато те остави на пътя''

              Comment


              • #22
                Лагера няма механично износване на мястото с контакта си с притискателя а се износват краищата на пружините на притискателя.
                Утре ще направя снимки и ще кача
                sigpic
                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                  Лагера няма механично износване на мястото с контакта си с притискателя а се износват краищата на пружините на притискателя.
                  Утре ще направя снимки и ще кача
                  Износват е слабо казано, направо си се вкопава лагера в притискателя

                  Това докато не се строши на 400 км примерно от родното ти село и дадеш 500 лв за пътна помощ, отделно цената на съединителя и труда, като вероятно ще се наложи да се смени и маховика който ще е надран.

                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #24
                    аз смених само притискателен диск и вече съм на 15к и за сега няма ядове
                    sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
                    Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                      Износват е слабо казано, направо си се вкопава лагера в притискателя



                      Това имах в предвид
                      sigpic
                      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                      Comment


                      • #26
                        и аз като смених съединителя и определено време педала беше мек като памук. вече 30 000 км и не е от най меките.
                        1.9JTD 105+

                        Comment


                        • #27
                          Този е все още в начална фаза износен - имал съм и много по износени ама ги хвърлям и нямам снимки на тях
                          Attached Files
                          Last edited by pininfarina; d.m.y г., 19:09.
                          sigpic
                          Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                          Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Toyo9494 Покажи съобщение
                            Това не е ли хвалба,кажи ми trustworthy? Търсех отговор като на коегата pininfarina, а не от типа ''карай докато те остави на пътя''
                            Нямам намерение да се впускам в обяснения дали е хвалба или споделяне на опит. Всеки си има глава да преценява. А съвет от горния тип не си спомнял да съм давал някога.
                            Търтеят е абсолютно прав, че може да се счупи на пътя. Прав е и, че след като свалиш кутията за смяна на съединителя, ще ти се наложи да смениш и маховика. Така е в 95% от случаите. Т.е. тотал кост ти отива към 1000 лв.
                            От там нататък всеки си преценява за себе си дали да рискува да кара така и евентуално да му се счупи някъде по пътя. Аз моята кола я купих с твърд съединител и 45к км след това по-твърд не е станал. Това на мислещите може и да им говори нещо.
                            За да не съм напълно безполезен с хвалбите си, ще ти дам един истински съвет: провери си дали не приплъзва съединителят ти. Ако приплъзва, вади 1000 лв и сваляй кутията за смяна.
                            Успех!
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                              ...За да не съм напълно безполезен с хвалбите си, ще ти дам един истински съвет: провери си дали не приплъзва съединителят ти....
                              Първоначално публикувано от Toyo9494
                              Здравейте колеги.Значи педала на съединиеля ми е твърд.Майсторите казват че трябва да се сменя съединителя.Той не буксува.Възможно ли е да е от помпата.Някой ако знае ще съм му много благодарен ако обясни.

                              П.П. Алфата 156 дизел.
                              ...

                              Comment


                              • #30
                                Шом не приплъзва, сменяй тогава смело и не слушай какво ти се хвалят форумните тролове
                                _______
                                146 JTD - ex
                                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                                Comment

                                Working...
                                X